Kennisbank
SCIOS Support > Help Desk SCIOS portaal > Kennisbank

Zoeken:


Account geblokkeerd, hoe kan ik mijn account weer activeren?

Oplossing

Een account wordt geblokkeerd als er 3 pogingen zijn ondernomen om met een verkeerd wachtwoord in te loggen of om administratieve redenen. Indien uw 3 x een verkeerd wachtwoord heeft ingegeven, dan kan uw account alleen geactiveerd worden door de SCIOS administratie. Mail in dit geval een verzoek om deblokkering naar info@scios.nl.

Bent u zelf de beheerder van uw organisatie, dan kunt u via deze support site een aanvraag indien met het verzoek uw account te activeren en het wachtwoord opnieuw te versturen.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Welke type user accounts kan ik als gecertificeerd inspectiebedrijf aanvragen?
Bij het aanvragen van een nieuwe relatie krijg ik de melding "Vestigingsadres is gebruikt door andere relatie"
Artikel details
Artikel ID: 11
Categorie: Knowledgebase
Datum toegevoegd: 09/06/2012 16:19:36
Aantal bekeken: 1422
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (73)

 
« Ga terug