Kennisbank
SCIOS Support > Help Desk SCIOS portaal > Kennisbank

Zoeken:


Ik kan de juiste fabrikant niet selecteren in de lijst?

Oplossing

Indien de fabrikant niet in de keuzelijst voorkomt, verstuur dan een nieuwe aanvraag via dit support portaal voor het toevoegen van de fabrikant aan de betreffende lijst (toestel of voorzetbrander).

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Bij het aanvragen van een nieuwe relatie krijg ik de melding "Vestigingsadres is gebruikt door andere relatie"
Postcode komt niet voor, maar ik weet zeker dat deze juist is
Moet / mag ik installatiecodes omnummeren?
Ik zoek een locatie op postcode / huisnummer maar deze staat er dubbel in
Welke browserversie wordt er ondersteund?
Artikel details
Artikel ID: 15
Categorie: Locatie Management
Datum toegevoegd: 12/06/2012 15:57:49
Aantal bekeken: 464
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.7/5.0 (22)

 
« Ga terug