Kennisbank
SCIOS Support > Help Desk SCIOS portaal > Kennisbank

Zoeken:


Ik kan de juiste fabrikant niet selecteren in de lijst?

Oplossing

Indien de fabrikant niet in de keuzelijst voorkomt, verstuur dan een nieuwe aanvraag via dit support portaal voor het toevoegen van de fabrikant aan de betreffende lijst (toestel of voorzetbrander).

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Afmelden scope 3
Postcode komt niet voor, maar ik weet zeker dat deze juist is
Moet / mag ik afmeldcodes omnummeren?
Ik zoek een locatie op postcode / huisnummer maar deze staat er dubbel in
Ik kan niet afmelden, ik kan geen scope selecteren, toestel wijzigen
Artikel details
Artikel ID: 15
Categorie: Locatie Management
Datum toegevoegd: 12/06/2012 14:57:49
Aantal bekeken: 368
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.7/5.0 (22)

 
« Ga terug