Kennisbank
SCIOS Support > Help Desk SCIOS portaal > Kennisbank

Zoeken:


Ik kan niet afmelden, ik kan geen scope selecteren, toestel wijzigen

Oplossing

Uw gebruikers instellingen zijn niet goed afgerond. Laat uw admin gebruiker uw profiel nakijken. Zijn de scopes waarvoor u gecertificeerd bent wel aangevinkt? Indien uw scopes niet juist zijn, kunt u via dit portaal verzoeken e.e.a. door SCIOS aan te laten passen (Dit zal met de CI gegevens worden gedaan).

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Bij het aanvragen van een nieuwe relatie krijg ik de melding "Vestigingsadres is gebruikt door andere relatie"
Welke type user accounts kan ik als gecertificeerd inspectiebedrijf aanvragen?
Kan ik een reeds gegenereerde verklaring wijzigen?
Ik kan een bepaalde inspecteur niet selecteren
Ik heb een administratie die centraal afmeld, hoe kan ik dit het beste oplossen?
Artikel details
Artikel ID: 2
Categorie: Afmelden
Datum toegevoegd: 07/06/2012 20:54:22
Aantal bekeken: 625
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.4/5.0 (36)

 
« Ga terug