Kennisbank
SCIOS Support > Help Desk SCIOS portaal > Kennisbank

Zoeken:


Ik kan niet afmelden, ik kan geen scope selecteren, toestel wijzigen

Oplossing

Uw gebruikers instellingen zijn niet goed afgerond. Laat uw admin gebruiker uw profiel nakijken. Zijn de scopes waarvoor u gecertificeerd bent wel aangevinkt? Indien uw scopes niet juist zijn, kunt u via dit portaal verzoeken e.e.a. door SCIOS aan te laten passen (Dit zal met de CI gegevens worden gedaan).

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Welke type user accounts kan ik als gecertificeerd inspectiebedrijf aanvragen?
Ik kan een bepaalde inspecteur niet selecteren
Ik kan niet (snel) afmelden
Kan ik een reeds gegenereerde verklaring wijzigen?
Hoe goed zijn de gegevens beveiligd?
Artikel details
Artikel ID: 2
Categorie: Afmelden
Datum toegevoegd: 07/06/2012 19:54:22
Aantal bekeken: 584
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.5/5.0 (35)

 
« Ga terug