Kennisbank
SCIOS Support > Help Desk SCIOS portaal > Kennisbank

Zoeken:


Ik ontvang geen factuur / saldo melding

Oplossing

De facturen en meldingen die vanuit het systeem verzonden worden komen vanaf het adres no-reply@scios.nl. Kijkt u even na of de berichten en facturen niet in uw map voor ongewenste email / spambox terecht komen. Voeg no-reply@scios.nl toe aan uw white list.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Wat kan ik met minimum saldo waarschuwing?
Hoe kan ik zien dat een factuur betaald is?
Vanaf welk punt moet het systeem voor de toevoer van brandstof gekeurd worden?
Ik heb een administratie die centraal afmeld, hoe kan ik dit het beste oplossen?
Artikel details
Artikel ID: 21
Categorie: Credit Management
Datum toegevoegd: 22/06/2012 08:14:16
Aantal bekeken: 385
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.9/5.0 (15)

 
« Ga terug