Kennisbank
SCIOS Support > Help Desk SCIOS portaal > Kennisbank

Zoeken:


Ik kan niet (snel) afmelden

Oplossing

Voordat het mogelijk is om afmedlingen te doen dient u over voldoende afmeldsaldo te beschikken. U kunt afmeldsaldo door de admin / secretariaats gebruiker van uw organisatie laten bestellen. Na ontvangst van de betaling wordt het saldo opgewaardeerd. Het Snel afmelden werkt alleen als alle toestel/brandstoleiding gegevens goed zijn ingevuld, dus bij de meeste oude codes dient u eerst de gegevens goed in te vullen.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Cascade bestaat niet meer! Leve het optellen van vermogens
Hoe werkt automatische facturering?
Waarom kan ik geen afmeldingen bestellen?
Bij het aanvragen van een nieuwe relatie krijg ik de melding "Vestigingsadres is gebruikt door andere relatie"
Ik kan een bepaalde inspecteur niet selecteren
Artikel details
Artikel ID: 4
Categorie: Afmelden
Datum toegevoegd: 07/06/2012 19:58:34
Aantal bekeken: 359
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (20)

 
« Ga terug