Kennisbank
SCIOS Support > Help Desk SCIOS portaal > Kennisbank

Zoeken:


» Categorie: Credit Management  (Ga terug)

» Artikelen in deze categorie:

 
Hoe werkt automatische facturering? Artikel beoordeeld 2.8/5.0
Op het moment dat het door u ingestelde minimum saldo wordt bereikt ontvangt u automatisch een factuur voor het door u opgegeven aantal aanmeldingsblokken. U hoeft dus niet zelf meer handmatig te best...
Wat kan ik met minimum saldo waarschuwing? Artikel beoordeeld 3.4/5.0
De waarde die u invult bij minimum saldo waarschuwing, is de drempelwaarde die gehanteerd wordt bij: Het genereren van een melding dat het minimum saldo wat u hebt ingegeven is bereikt. U ontvangt ...
Hoe kan ik zien dat een factuur betaald is? Artikel beoordeeld 3.3/5.0
Als een factuur betaald is en door de SCIOS administratie als betaald verwerkt, wordt de factuur automatisch verplaatst van openstaande facturen naar overzicht facturen in credit management.
Ik ontvang geen factuur / saldo melding Artikel beoordeeld 2.9/5.0
De facturen en meldingen die vanuit het systeem verzonden worden komen vanaf het adres no-reply@scios.nl. Kijkt u even na of de berichten en facturen niet in uw map voor ongewenste email / spambox ter...